söndag 5 juli 2015

Hej!!!
Jag har missat 2 sakar att skriva.
1.Hur det var på Hig chparal.
2.Igår var jag på riddar vecka i Hova.
Jag tänkte börja med Hig chaparal.
Vi började med vapenbutiken där köpte jag ett leksaks giver.
Sen åt vi hambugare. Efter det såg vi på vestensowen och som slut numer var
det en kille som handlöst föll 12m
efter det åkte vi tåg och blev rånade.Sen lekte jag och min lillebror Alvar
en jätte kul lek!! Så här gick den till: Alvar gömde seg bakom en kyrkdörr medan jag
stod vid altaret och när någon kom in sa jag:VÄLKÅMEN     TILL VÅR FELLA.
och då hopade Alvar fram och sköt dom. sen såg vi på Zorroshowen och åkte hjulångare.
Den andra saken är att jag va på riddar vecka i går.                        
Först tittade vi på affärs stånd sen köpte vi en yxa till mig. Och på kvällen tittade vi på tornerspel.



















































1 kommentar:

  1. Compadre!
    Låter som om du varit på roliga aktiviteter. Zorro är bra, han är mexikan och han tänker på de svaga, precis som jag och Pancho Villa.
    Var tornerspelen häftiga? Jag gillar att rida men i Mexiko blir det för varmt med rustningar och sånt, dessutom har vi gevär. Mitt favoritgevär är en Winchester, cowboysarna i USA brukar gilla det också.
    Adios Amigo!
    Zapata

    SvaraRadera